środa, 31 października 2012

Bukiet / The arrangement

Welcome Karine L and Il mondo di Po&Amp;Pe.

Dziękuję wszystkim za komentarze. Bardzo miło czyta się takie motywujące wpisy. Dzięki za Wasz czas i życzliwość.
Thank you for all your nice comments. It's so good to find such motivating words here. Thank you for all your time and kindness.

Udało mi się poukładać różyczki w misie. Dodałam trochę zielska, jakąś gałąź i wyszło tak:

I've managed to arrange the roses in a bowl. I added some greenery and a branch (or a twig?) and here's the result:







15 komentarzy:

  1. Your arrangement is wonderful.
    I love white roses.
    Bye Faby

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże wyglądają niesamowicie! Mistrzowskie wykonanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your new arrangement, it's perfect with the candelabra.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu ja już nie wiem na co patrzę.... róże są miniaturowe, czy "normalne"? nie potrafię odróżnić :))) nawet przedmioty na zdjęciach mi nie pomogły.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jesteś bardzo miła.Dzięki za najfajniejszy komplement, jaki miniaturzysta może usłyszeć :).Pozdrawiam.

      Usuń
  5. The arrangement with roses is gorgeous! ;)
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  6. Take our word!!! It's beautiful!!! Divine atmosphere !
    Congrats, ANDA

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for the compliments :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny bukiet- uwielbiam takie prawie monochromatyczne kompozycje! Wczoraj znalazłam tego bloga i przeczytałam od deski do deski jednym tchem- znalazłam milion inspiracji do własnego domkowego wnętrza i nowego Guru (jak jest forma żeńska od Guru, bo nie wiem- Górka?? ) W każdym razie podziwiam, dziękuję za inspiracje :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miły komentarz :). Dziękuję. Bardzo chętnie obejrzałabym Twoje miniaturkowe wnętrze, jeśli nie masz nic przeciwko. Ciągle zaskakuje mnie, ile osób w Polsce zajmuje się domkami.

      Usuń
    2. Czyli jest nas tu więcej - znaczy się osób zajmujących się domkami? Serio? Jej, nie wiedziałam nawet!!! Mój domek nie jest jeszcze do końca udekorowany- ciągle coś się nowego pojawia, końca nie widać- bo robię to wieczorami ;) hahah ale z miłą chęcią pokażę! Zapraszam do mojej galerii na Flickr:
      http://www.flickr.com/photos/47732222@N03/sets/72157627602282313/

      Marta

      Usuń
    3. Marta, Twój domek jest absolutnie rewelacyjny. Uwielbiam nowoczesne domki. Wszystko sama robiłaś? Bardzo mi się podoba kolorystyka: dużo bieli, drewno i zieleń roślin. Super! I kto tu może być czyimś guru? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. No to teraz "urosłam" wewnętrznie ( ba, spuchłam prawie ) bo usłyszeć TAKI komplement TUTAJ, to dla mnie zaszczyt! Może kiedyś nastanie taki dzień, kiedy dorównam kunsztem detalu do tego co jest prezentowane na tym blogu- to dla mnie cel i inspiracja na najbliższy czas. Baaaardzo się cieszę, że domek się spodobał - przyznam, że z niepokojem czekałam na recenzję. Poza może 3ma mebelkami zrobiłam i zaprojektowałam wszystko sama ( świetna zabawa! ), roślinki znalazłam w sklepie zoologicznym na stoisku z rybkami... Do zrobienia została jeszcze biała przeciwsłoneczna pergola na górnym tarasie, potem nastanie czas dorabiania reszty detali do wnętrza. I tu przyznam z ręką na sercu - będę wracać i podpatrywać Twoje fotki, bo wyznaczają docelowy kanon jakości dla mnie :)Raz jeszcze dziękuję za miłe słowa- baaaardzo wiele dla mnie znaczą!

      Marta

      Usuń
    5. No to ja trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na pergolę. I dzięki za uznanie :).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...